ISBN: 83-87251-56-X (e-ISBN: 978-83-87251-38-3)

Strategiczne zarządzanie marketingiem, Ilona Penc-Pietrzak,

Format: 165x240 mm
264 strony
Oprawa miękka
Rok wydania: 1999

Cena: 18,90
(39.9) zł


Kup książki w sklepie

Wypożycz lub kup PDF w ibuk.pl

Książki w wersji drukowanej są dostępne w dobrych księgarniach, m.in. w Warszawie:

Księgarnia EKONOMICZNA
ul. Grójecka 67
tel. 22 822-90-41

Ilona Penc-Pietrzak

Strategiczne zarządzanie marketingiem



[Opis] [Spis treści]



Książka jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych poszerzeniem podstaw zarządzania strategicznego: studentów, konsultantów i menedżerów oraz tych, ktorzy pragną zaktualizować swoją wiedzę i budować przyszłość swoich firm z większa precyzją i wyobraźnią. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych stanowi podstawę zarządzania strategicznego, które jest powszechnie uznaną filozofią nowoczesnego zarządzania. Kształtowanie przyszłości firmy wymaga bowiem myślenia strategicznego o wyraźnej orientacji rynkowej, w którym priorytet zyskują obecnie i przyszłe potrzeby klientów oraz ich zaspokajanie w sposób bardziej efektywny niż robi to konkurencja. W budowie strategii powinna im pomóc niniejsza książka. Zawiera ona, oprócz ogólnych wiadomości na temat marketingu strategicznego, szczegółową procedurę formułowania i wyboru strategii marketingowej, jej implementacji, a także auditingu i kontroli jej skutecznego wdrażania.
(zwiń opis)




SPIS TREŚCI

Wprowadzenie

Marketing jako filozofia działania firmy na rynku

Pozyskiwanie informacji marketingowych

Strategia marketingowa przedsiębiorstwa

Budowa planu marketingowego

Strategie produktowe

Strategie cenowe

Strategia dystrybucji

Strategia promocji

Inne rodzaje strategii marketingowych

Metody wspomagające wybór strategii

Kontrola i autiting marketingowy

Controlling jako system wspomagający zarządzanie

Benchmarking

Zakończenie
(zwiń spis treści)