Lubię to! stat4u

ISBN: 83-87251-66-6

Biznes międzynarodowy - obszary decyzji strategicznych, Marcin K. Nowakowski (red.),

Format: 165x240 mm
464 strony
Oprawa miękka
Rok wydania: 2000

Cena: 12,60
(18.9) zł


Kup książkę


Polecamy również:

okładkaokładkaokładkaokładkaokładka

Marcin K. Nowakowski (red.)

Biznes międzynarodowy – obszary decyzji strategicznych


[Opis] [Spis treści]


Fragmenty książki:
 

Podręcznik obejmuje podstawowy wyklad biznesu miedzynarodowego podporzadkowany koncepcji przedsiebiorstwa widzianego jako uczestnika miedzynarodowych strategii i miedzynarodowych operacji.

Treść jego obejmuje wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych, korporacji transnarodowych.

Podręcznik uwzględnia w szerszym zakresie, niż to się zwykle dzieje, problematykę zarządzania finansowego. Wiąże kwestie decyzji finansowych z całokształtem decyzji strategicznych w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Jest to wyjście naprzeciw współczesnym tendencjom w  myśleniu o internacjonalizacji, co jest bardzo potrzebne przedsiębiorstwom polskim.

Książka kończy się rozważaniami na temat wizerunku inwestycyjnego Polski, jej atrakcyjności dla zagranicznych inwestorów i roli naszego systemu finansowego w przyciąganiu inwestycji zagranicznych.

Poszczególne rozdziały napisane zostały według wspólnego planu dydaktycznego. Struktura każdego rozdziału jest nastepująca:

Synteza;

Wskazanie problematyki, którą student powinien opanować po przestudiowaniu rozdziału;

Wykład podstawowych pojęć, procesów, problemów, tendencji;

Przykład lub przykłady praktyczne ze wskazaniem problemów do dyskusji;

Pytania kontrolne;

Literatura zalecana;

Skonstruowany według takiej koncepcji podręcznik jest adresowany do studentów ekonomii, zarządzania i biznesu oraz do menedżerów dążących do poszerzenia swojej wiedzy o międzynarodowy wymiar funkcjonowania przedsiębiorstwa.
(zwiń opis)